Technische informatie

Reparatie, Onderdelen & RMA

Indien er aan een Shure product een defect optreedt, kunt u zich altijd tot onze service afdeling wenden of het product opsturen.
Klanten uit Nederland kunnen contact opnemen via onderstaand telefoonnummer of E-mail adres of op knop “reparatie opsturen” klikken.

Onderdelen bij voorkeur via mail of fax bestellen bij onduidelijkheden telefonisch contact opnemen.

Voor het retourneren van producten anders dan voor service is een RMA formulier en nummer noodzakelijk, neem hiervoor eerst contact met ons op via mail, telefoon of fax. Deze functie is niet beschikbaar voor particulieren.

Tel. : 0345-638888
Fax: 0345-638889
E-Mail: service@shuredistribution.nl

Bereikbaarheid:

  • Maandag t/m Donderdag: 8:30 u - 17:30 u
  • Vrijdag: 8:30 u - 17:00 u

Indien u reparaties gaat opsturen verzoeken wij u, om een snelle afwikkeling te kunnen realiseren, de volgende richtlijnen te hanteren:

  • Vul een zo duidelijk mogelijke klachtomschrijving in met zoveel mogelijk informatie, geen ”defect” of “stuk”
  • Indien er aanspraak wordt gemaakt op garantie stuur dan een aankoopbewijs met datum mee met de reparatie. Apparatuur zonder aankoopbewijs wordt niet onder garantie gerepareerd.
  • Niet vergeten de retour adresgegevens duidelijk te vermelden.

Reparaties opsturen naar onderstaand adres:

Shure Europe GmbH
Service/reparatie
Jakob-Dieffenbacher-Str. 12
75031 Eppingen
Duitsland


Klik op onderstaande link om de bijbehorende formulieren in te vullen ( voor RMA eerst RMA nummer aanvragen).

 

Technische Dienst

Shure Distribution Benelux b.v.
Eric Rutten of Bert Peters
Tel: 0345-638888
Fax: 0345-638889
E-mail: service@shuredistribution.nl